Apex Legends'a Birçok Düzeltme ve Değişiklik Geldi

Apex Legends'a Birçok Düzeltme ve Değişiklik Geldi
  • 0
    0
    0
    0
  • Son zamanların en çok oynanan FPS oyunu olan Apex Legends'a, yeni bir güncelleme geldi. Çıktığı andan itibaren hepimiz hayranlıkla oynasak bile, yeni çıkan her oyun gibi, birkaç problemi olduğunu da söylemeliyiz. Kimilerine göre silahlar arasında eşitsizlik var, kimilerine göre de bazı karakterleri dezavantajları yüzünden oynamak mümkün değil. Bana kalırsa bu iki sıkıntının da değiştirilmesi gerekiyordu ki Respawn'a bu anlamda güvenim de vardı açıkçası. 1.1.1 güncellemesi de tam olarak bunları düzeltmeye yönelik bir çalışma olmuş.

    Gelelim Değişikliklere

    Öncelikle, karakterlerin hitbox'larının büyük bir problem yarattığı herkes tarafından konuşuluyordu. Pathfinder'daki hitbox problemi düzeltilse de, yapılan değişiklikler Gibraltar ve Caustic için çok da etkili olmamıştı. Benim de dahil olduğum büyük bir oyuncu kitlesi, bunun hitbox düzeltmeleriyle değil, ancak karakter özelliklerinde yapılacak bir değişiklikle mümkün olabileceğini düşünüyordu. işte bu iki büyük karakterimizde, tam olarak bu şekilde değişiklikler yapılmış.

    Caustic

    Fortified Passive Perk özelliği sayesinde, %10 daha az hasar alacak. Verdiği gaz hasarı da vuruş başına 1'den 4'e yükseltildi. Son olarak da, Ultimate Gas özelliği ile, atabildiği gaz bombasının menzili 28 metreden 33 metreye çıkartıldı.

    Gibraltar

    Caustic'de de olduğu gibi, Fortified Passive Perk özelliği, Gibraltar'ın da aldığı hasarı %10 azaltacak. Bunun yanında, Gibraltar'ın kalkanının da alabileceği hasar seviyesi 50'den 75'e çıkarıldı. Bana kalırsa, bu değişiklikler, karakterlerin daha adil olmasını sağlamakta güzel birer adım olacak. Silahlar alanında da birçok değişiklik olmuş. Genel olarak özetlemek gerekirse, taarruz tüfeklerini (havoc da dahil olmak üzere) birbirlerine yakınlaştırmaya çalışmışlar. Bunun yanında da, keskin nişancı tüfeklerinin neredeyse hiç kullanılmadığının ve bu tüfeklerle uzun menzilden birilerini "düşürmenin" zorluğunun farkına varan Respawn, bu silahlarda da epey bir değişikliğe gitmiş. Çok fazla değişiklik olduğundan dolayı, kolayca bakabilmeniz adına değişiklikleri madde madde belirteceğim.

    G7 Scout, Triple Take ve Longbow DMR

    1. Bacaktan vurulan hasarlardaki azaltma %25'ten %10'a indirildi.
    2. Silahların salınımı %33, salınım hızı da %25 azaltıldı.

    Longbow DMR

    1. Atış hızı 1.2'den 1.6'ya çıkarıldı.
    2. Şarjör büyüklüğü; silahın kendisinde 5'den 6'ya, beyaz eklentide 6'dan 8'e, mavi eklentide 8'den 10'a, mor eklentide ise 10'dan 12'ye çıkarıldı.

    Havoc

    1. Şarjör büyüklüğü 25'den 32'ye çıkarıldı.
    2. Yakın menzil hasarı 55'ten 60'a, uzun menzil hasarı 45'ten 50'ye çıkarıldı.
    3. Yakın menzil mermi düşme sınırı 35 metreden 70 metreye, uzun menzil mermi düşme sınırı ise 75 metreden 125 metreye çıkarıldı.

    Wingman

    1. Şarjör büyüklüğü; silahın kendisinde 6'dan 4'e, beyaz eklentide 8'den 6'ya, mavi eklentide 9'dan 8'e, mor eklentide ise 12'den 10'a düşürüldü.

    Spitfire

    1. Şarjör büyüklüğü; silahın kendisinde 20'den 18'e, beyaz eklentide 45'ten 40'a, mavi eklentide 55'ten 45'e, mor eklentide ise 60'tan 55'e düşürüldü.

    Altın Renk Silahlarda Yapılan Değişiklikler

    • Havoc artık turbocharger'a ve 1x-2x dürbüne sahip olacak.
    • R301 1x-2x dürbüne sahip olacak.
    • Wingman sarı dürbüne, yani digital threat'e sahip olacak.
    Bunun yanında, Atlama Gemisi'nin hızı %50 artırılmış. Respawn da, bizler gibi, oyuncuların genelde en başlarda atladığını ve gemide kalan oyuncuların ise çok fazla beklediğini fark etmiş olsa gerek.

    Yorumlar (0)

    Bu gönderi için henüz bir yorum yapılmamış.

    Yorum Bırakın

    Yorum yapmak için üye girişi yapmalısınız. Üye girişi yapmak için buraya tıklayınız.